Det har varit en rolig dag..

..tycker jag iallafall! Fast jag vet inte om Fanny och Anna tycker det. :o Men iallafall, jag har varit med dom hela dagen, vi har hittat på massa busiga saker >:D haha, men vi har hållt på med Fannys hår, (x'D) fast vi har mest varit ute och åkt spark, riktigt härligt med frisk luft.. aah. Haha, jag har t.ex filmat när Fanny åker i en jättebrant backe (tegelbacken) :O Ska typ ladda upp på youtube! Menmen.. Och just det, vi har typ kastat snöbollar på varandra. x'D Nåja. Här kommer några bilder från dagen:


erkänn fannys hår ser coolt ut? :o



Anna.. Gör nåt x'D


Fanny är läskig x'D


Det var allt för idag.. Åhh, jag vill typ ha ett parTYyyyyyyyyy :Dd *unts unts unts* haha, men jag
ska typ ordna ett partaj i helgen, fifan. HAHa, skoja x'D eller, alltså jag vill ordna ett partaj, men jag menade att jag skrev "fifan".. haha, så konstigt. NÅJA :D Men.. jag hoppas att jag får massa kommentarer nu! :D


DU MÅSTE KOMMENTERA! :D


Kommentarer
Postat av: tildepuff

ha partaj, men inte i helgen :D :D

2009-12-02 @ 20:54:26
Postat av: stina

hanna, det är bara du och jag hemma i helgen :0

2009-12-03 @ 22:51:55
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0