Duschelidusch

har nyss duschat, jag brukar alltid bada, det var typ svinlängesen jag bara duschade.. Nåja. Jag har varit "inte-hemma" hela dagen x'D Jag har varit med Fanny L, Fanny F, Tilde och Stina :) Det har hänt mycket kuliga grejer, vi har t.ex typ lekt frågesport och hitta saken i rummet, haha!.. Ska snart gå och träffa JB <3 Han är så jääävla bra liksom.. HAHA! Där lurade jag er. JB = John Blund x''''D *skratta åt eget skämt* jag är bara för rolig. Men iallafall, jag har inga nya bilder, men jag har flera som jag inte visat er.. Här kommer en.


Alltså snacka om gulligt! :D

Äsch, vafan.. Här kommer en till:


Hahahaaa, det är stina som leker oskyldig x'D


Menmen, det var väl allt. Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, vill
typ på stan.. måste ha kläder :o mmmmmmmmmmmmmmeeeeeennnn jaja. x'D
Gud, jag nötelinöter smileysar, det ser så oprofessionellt ut.. men nog för idag :D

Kommentarer
Postat av: stina

tilde ser typ ut som en söt nunna, jag ser ut att heta bosse >:l

2009-12-03 @ 22:53:06
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0