goseligos..

.. med uno :) Riktigt gosigt, haha! Och just det, HEEEEEEEEELG :D Jag ska chilla som fan. B) Haha, skoja.. Men jaja, nu vet jag inte vad jag ska skriva.. Sitter och tittar på madagaskar-julgrejs på tv :p Och förresten, jag har en köpt ett nytt balsam! Sunsilk Fresh & Flowing! Köpte det för några dagar sen, Tilde och Stina hjälpte mig att välja :p Det gör att håret både ser & känns nytvättat längre! Och det funkar!! Men nåja, jag kommer att skriva ikväll.. :D Ska bjussa (första gången jag använder det ordet) på en bild :D



Tilde och Linn i matsalen.. Vad är det för mat? :O

Kommentarer
Postat av: tildepuff

seriöst, hanna - ta bort den bilden!

2009-12-06 @ 18:37:33
URL: http://grevenochgrevinnorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0