Söndag

Japp, idag är det söndag.. Imorrn är det skola. TRÅKELI! Jag har klippt mig, jag toppade bara men det blev ändå rätt mycket att toppa, så håret är ju lite kortare nu, men det är jättelätt att kamma och det spretar inte ut hår. xD
Jag var på stan igår med stina, jag köpte inget, men vi fikade på Roya för första gången, riktigt bra ställe det där! (Y) sen så såg vi på If Only, orkar inte förklara nånting, men den var bra, fast jag såg inte slutet.. :p Idag ska jag typ på bio med 6 st rövhål, och en rumpa (det är jag), haha, skoja, men jag ska på bio med Stina och massa andra :p Vi ska se 2012, ska bli spännande!


Kommentarer
Postat av: Anna! =)

jag sa typ först av alla: TITTA Hanna har klippt sig! lr jag sa typ har du klippt dig?... Men iaf det blev super fint! <3 =)

2009-12-11 @ 22:36:26
Postat av: stina

men oj anna, vad duktigt ;)

2009-12-12 @ 17:34:53
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0