Regn..

Kom hem från skolan för ett tag sen, bussen var typ tio minuter sen! Och det var en rumphålsbusschaufför också, men orkar inte skriva om det.. Och jag är riktigt glad också, jag fick FYRA kommentarer på förra inlägget, fortsätt kommentera allihopa! :D Jag ska nog snart träna till SO-provet imorgon, inte så kul, men då har jag gjort bort det och sen kan jag spela sims :D

Förresten, i helgen ritade jag! :D Det har jag inte gjort på länge.. eller jo, i skolan, men inte hemma. Men iallfall, här kommer bilderna:


Det är Uno som ror.. xD


det där är Uno som spelar gitarr vid eiffeltornet.. asslarvig.

Och här kommer några bilder på mina vänner :)
Vet att jag nöter bilder x'd




 
sådärja.. :) jahaja, vad ska jag skriva nu då.. gud, jag har typ
världens tråkigaste inlägg, jag har typ bara bilder.. Men jag har typ ingenting
att skriva om :'( men JA, JA, nu slutar jag skriva, uppdaterar bloggen senare idag :D


Kommentarer
Postat av: stina

Åh, det är så roligt att du har börjat blogga igen :')

2009-11-30 @ 16:44:52
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: fred

stiligt gubbar! :D

2009-11-30 @ 17:45:26
URL: http://svtre.blogg.se/pling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0