Godis! :D

idag så hade vi "fredagsmys" på skolan x'D okej, alltså vi fick äta godis och dricka läsk :) jag (som många andra) hade inte med sig något gott, fast som tur var blev iallafall jag sponsrad med 6 godisar! :D 4 från stina och 2 från anna :D mums! haha :p men iallafall, nu är jag hemma och har varit det ett tag.. haha x'd nåja. usch, jag tittade på stinas blogg och såg de missbildade godisarna :'s blev verkligen inte godissugen när jag såg dom.. blä. menmen, ska kika om jag har någon bild att ladda upp..

Idag i klassrummet:


oj, och justja! här!
nej, dom sitter inte ihop, och inte precis någon "missbildning" men det
är två likadana godisar, men en är typ dubbelt så stor! :O




bara lite småroligt tyckte jag :)

och när vi lika håller på om godisar så har jag en bild som jag tänkt
ladda upp ett tag..


det var verkligen brist på godis till den här gubben, men man tar
vad man har x'd



Oj, gick in på stinas blogg nu, och ser att hon också har skrivit att vi har (precis som jag har skrivit) "fredagsmys" :o det var inte meningen att härma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0