hallå..! :D

hejsan! :) jag har nyss sett på family guy, har inte haft nåt bättre för mig.. suck. ibland undrar man: "varför lever jag?" haha, skoja x'd nej, men alltså man funderar bara ibland.. inte för att jag ska begå självmord eller så, men.. ja, ni fattar. ;) babbelibabbeliii.. har varit på stan med Stina idag :p köpte ingenting, som vanligt! :( men det var ändå kul :D vi filmade en "bruning" som spelade cool.. x'd jag vill ha en blå adidas :'( men har inte råd.. jaja, ska ladda upp lite bilder nu :D 


UnoooW :D

skevig men söt :D


haha, hittade en rolig bild från stugan i somras.. jag petar tussy i rumphålet
med foten! x'd det är mona som sitter på golvet :p


och slutligen en bild på linnie :D

nåja, det var väl inget mer :) ska skaffa en header och sånt, så snart är det
riktigt hi-tech om man ska vara professionell! :D

oj, en till sak! har typ blivit lite beroende av farmville.. :'o jag vill ha en brun
ko..! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0