hej nalle puh, hej nalle puh..

haha, jag kom inte på nån rubrik :D gjorde det andra inlägget för typ 1 minut sen, men jag orkade inte skriva så mycket i just det, så jag gjorde ett nytt :D iallafall, jag har spanat in en assnygg jacka i stadiumkatalogen! så här ser den ut:


så jääääkla snygg x'D
"varm och funktionell jacka"
från Warp med mp3-anpassad
innerfitta. Juniorstorlekar, 599 kr.

haha, skoja bara x'D men erkänn att den är
snygg? :D nåja, det var inte anledningen till att
jag gjorde ett till inlägg. det var detta!








BLÄDDRA NER!

























 |
 |
 |
\/












































 |
 |
 |
\/



















































:O:O:O:O:O:O :O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O






















































VARNING FÖR SKRÄMMANDE MATERIAL.
































































Jag har varnat dig!!!!























































































ÄNNU ETT MISSBILDAT DJUNGELVRÅÅÅL!!! AAAAAAAAAHHHHHH

Kommentarer
Postat av: stina

Ahahahahhaahahaha, bra att du varnade oss :O

Jag såg din lilla smygare där i jacktexten >;)

2009-10-02 @ 21:23:59
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0