Laggeli!

blogg.se laggar typ asmycket.. :( jaja! det var inte det jag skulle säga. ikväll har jag "chillat runt" här i svö.. booooooooooooring! suck! jag gick först till stina för att jag hade otroligt tråkigt, men så gick vi bara ut och var med linn, ellen, robin och anton.. och sen gick vi till tilde och (iallafall jag) hade tråkigt som ***. så jag gick hem. nåja, jag tror nog inte att nån ville vara med mig ändå, och jag är ändå glad, jag har ju pappa, uno och tussy! :D men nu kommer jag till saken: jag orkar inte blogga förrän jag får en design och header! japp, du läste rätt. jag tycker att det är kul att blogga, men vem vill läsa en astråkig blogg som inte ens har nånting förutom text och lite mobilbilder? :s just det.. jag måste ha nån som kan hjälpa mig.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0