Ormberget!

idag var vi på ormberget och hade lite olika "övningar" eller hur man nu säger.. trodde att det skulle vara bara orientering, men det var faktiskt kul! :D har några bilder, här kan ni se:


Julia, Linn, Fanny F och Fanny L :D


stina tappade en sedan länge lös tand!


Gluggen :p


gaahahaaa, fanny x'D

och på tal om ingenting, så måste jag bara visa en bild som jag tog häromdagen, jag tycker att den är jättefin.. :D har den tillochmed som bakrund på mobilen!


Utsikten från klassrummet!


Kommentarer
Postat av: Tilde

Haberihoberi, ingen bild på mig! >:O Haha skoja xD

2009-10-01 @ 19:50:39
Postat av: stina

Usch, mina läppar är egentligen inte sådär torra.. Ismumrik ska det vara ;D

2009-10-01 @ 20:40:52
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: Linn ;P

HåberiHäberiHöberi x)) Tihie, du e så normal <3 Nääämen usch så fin jag var på bilden också... ;)

2009-10-01 @ 21:32:02
URL: http://meao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0