Stan!

Idag var jag på stan med anna :) det var kul, fast jag hittade ingenting att köpa, som vanligt.. :'(
men jag har provat olika kläder, 2 bilder kommer här..:


rolig jacka x'D


okej, den där tröjan var rätt så cool.. men jättedyr..!

Men iallafall! :D på skolan idag så var det helt kul! vi gick
typ aaaskort, jag kommer typ inte ens ihåg lektionerna :o
här tog jag kort när det var klassråd:


Josefine och tilde :)


tildush x'd

OCH JAG HAR SETT EN SAK..!

kommer ni ihåg när anders berättade den här historian? fast han
sa att det var HAN och hans kompisar, när dom var unga typ!? :'O och sen sa han aldrig svaret
typ? HAN HAR LJUGIT DEN JÄVELN!! :O

(bilden är från baksidan på ett mjölkpaket)

haha, okej jag har massa bilder att visa nu..

lite onödig bild, men det är fanny och julia i klassrummet iallafall. :)

jag hade inte så mycket att liksom berätta, men iallafall, jag åt 2 portioner
med olika mat! :o portion 1 var raggmunkar, portion 2 var kebabpytt :p
och 1 glas mjölk och 1 glas vatten. :) + en hårdbrömacka

Det här blir världens längsta inlägg, men jaja :D jag hade tänkt visa ÄNNU en bild.. okej, sucka inte än :D
det är faktiskt en hemmagjord illusion!
Såhär ska du göra:

STIRRA PÅ DEN SVARTA PRICKEN LÄNGE. DÅ FÖRSVINNER DEN RÖDA!


Kommentarer
Postat av: stina

JÄVLA ANDERSJÄVEL! :O

2009-10-05 @ 21:23:06
URL: http://stajnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0