Veckan..

hejsan igen! :D har typ inte orkat uppdatera bloggen.. men nu ska jag visa vad vi har gjort i veckan! :D

Tisdag:

hemkunskap för första gången! vi fick göra fruktsallad :)


fruktsalladen.. ser inte så speciellt god ut :s typ helt gul.. xD


och nån annan dag (vet inte vilken) så hade vi språkval.. :D

För någon timme sedan:

haha.. xD


oj, och just det, har varit hos tandläkaren :) inga hål, men det höll typ
på att bli.. jag ser helt jäkla störd ut på bilden. nej, jag var inte så mörk
under det ena ögat! det är bara ljuset.. och mina ögon är helt blodsprängda.. :'o
fast jag var ändå liite gullig på bilden..


här är ett av de 2 rummen jag satt i, och en av mina tre tandläkare.. xD 


Iallafall, om ni undrar vad jag gör nu, så mår jag illa :'s jag var med tilde,
fanny och stina tidigare men var tvungen att gå hem för att jag typ ville
spy/bajsa.. tilde hade också sådana symptom men mina var nog värre :'(
jag har bajsat, men det har inte gått över.. nåja.

Kommentarer
Postat av: stinelistina

lite too much information där hanna ;) Haha, skoja bara, lite SV där (stockholmsvaring.

2009-10-08 @ 22:33:06
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: stina

kan inte säga här om du har rätt eller fel..

2009-10-09 @ 22:04:21
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: Linnie ;P

Shopilopiieeeejopiiie! Haha, kommenterar gör jag ;) Skulle du inte lägga upp den där bilden på mig? Äh, gör inte det förresten x´´))

2009-10-10 @ 16:52:28
URL: http://meao.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE WESTMAN

Sv: Va? Vem sa att jag tyckte att du var jobbig? :o Det enda var att du höll på med din mobil hela tiden och att det blev lite jobbigt i längden, hehe :p



Gillar inte när sånt där skitsnack går runt heller, och om du får höra något sånt där någon mer gång - prata med mig då och fråga om det är sant istället för att må dåligt och tro saker! :)

2009-10-10 @ 19:34:46
URL: http://jwestmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0