Lite väl tidig..

..Till skolan idag. Jag är ett riktigt dumhuvud, jag åkte med en astidig buss, hade klivit upp klockan 7.00. Sen när jag kom till skolan var det låst i klassrummet, det var bara jag som stod där utanför dörren och ba: "Lallalaa" fast smart som jag var förstod jag efter ett tag att det var något som lärarna sagt och jag hade missat. Så jag åkte hem, var hemma ett tag och for sedan till skolan 10.20, jag hade kunnat få värsta sovmorgonen.. Nåja.

Ska ladda upp nya bilder! :D

denna äckliga bild har anna tagit..




Gör i lite olika storleker så att
det blir roligare :)




Erkänn Qyoot?

Sen bjussar jag på en bild på Tilde..


..Och en på stina :)



Laddar upp mer bilder sen :D

Kommentarer
Postat av: t

askaburschak ta bort bilden på mig !! D:

2010-02-10 @ 18:07:09
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0