:p

Namn:  Hanna Jonsson

Tilltalsnamn: Hanna?
Födelsedag:  23:e maj


Hemstad:
Luleå


Ögonfärg:
Grön


Hårfärg: blond

Längd:
ca 165


Höger/Vänsterhänt: båda.. haha, skoja, höger fast jag ska försöka
träna mig så jag kan skriva fint med båda :D

Värsta vana: Som stina: Knäppa med fingrarna till filmmusik, kommentera allting då vi ser på film x'D

Stjärntecken:
Tvilling


Sko stlk:
36-37


Är dina föräldrar skilda: japp

Skor idag: öhh? mina vita vanliga?


Din svaghet:  hmm..

Dina rädslor:
spöken

Mål för 2010: vet inte riktigt..

Mest använda fras på msn: Hej?


Det första du tänker på när du vaknar: jag vet inte riktigt :O typ: "hoppas det blir en bra dag" eller nåt..

När går du och lägger dig: hjälp! det ser ut som att någonting gömmer sig under mitt skrivbord!! *kryper under täcket*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0