Tråkeli

Idag har det varit tråkigt.. Eller, ganska iallafall, dagen har gått långsamt. Till lunch var det blodpudding, potatis, konstig köttfärssås, makaroner, korv. Riktigt mycket saker. Och såhär såg våra måltider ut:

Jag: Blodpudding med lingonsylt vatten och mjölk
Stina: Korv, potatis, morötter och vatten
Tilde: Blodpudding, (6 st närmare sagt! Eller kanske mer?) lingonsylt och mjölk
Fanny F: Makaroner, blodpudding, lingonsylt och mjölk.. Mums
Fanny L: Korv, potatis och mjölk

Och sen vet jag inte riktigt vad dom andra tog. :)

Vi hade gympa idag, vi körde rundbadmindon.. Inte så kul. Fast sen så körde vi
kungdrottning-grejen, det var lite roligare..

För er som inte visste det, så har jag börjat med ett nytt ord; "Poopbag" Testa säga det! Det blir
aslaggeli. Fast om man säger "Poopag" så låter det nästan bra..

Men nog om skolan. När jag  kom hem idag så åt jag en klementin, åt middag och gick och
duschade. Jag har nyss kommit ut ur duschen. :)

Men jahaja, det får vara bra för idag, så..
Hare bra!

Psst.. Det är fredag imorgon!


Kommentarer
Postat av: t

vad tusan var din nya mejladdress? D:

2010-02-04 @ 18:26:06
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0