Tjohejsan

Ja, som ni vet så har jag ju inte uppdaterat bloggen på aslänge, men nu kommer iallafall ett litet inlägg.
Jag ska skaffa ett till marsvin! :D Har kommit på (eller har vetat länge) att Uno behöver en kompis. Så vi får se vad som händer. :) Jag.. Oj, det snöar ute! Nåja.. Vet inte vad det var jag skulle säga. Skolan är tråkig.. Jag vill tillbaka till svö-skolan :'( Okej, det vill jag inte förresten, för det är ju bara massa småglin där nu, men.. Jag vill nån annanstans. Haha. Men det kanske blir bättre snart, för just nu känns det bara som att jag inte passar in :O Och varje dag är det nånting som irriterar mig, för det mesta brukar det vara Tilde, fast inte alltid (men nästan).. Hahaha, ja, ja. Hmm.. Igår var pappa inte hemma, då tog jag 2 smörgåsar och satte räkost på dem, och sedan tog jag kräftstjärtar och la på! :D Mums! Det var riktigt gott. Och förresten, jag har laddat hem kläder och en "hud" till The sims 3, nu blir simmarna assnygga! :O Allvarligt! Och jag har installat en annan grej också, så nu kan jag ändra axelstorleken, nacklängden, benstorleken, huvudstorleken, rumpstorleken och sedan tidigare bröststorleken. :D Wow.. Jag har inte varit med nån på hela helgen förresten. 

Hare bra, fortsatt trevlig älg


Kommentarer
Postat av: stina

keep on bloggin' *cooling ;)

2010-02-02 @ 15:40:21
URL: http://stajnet.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha låter good att uno bör få en kompis

det skulle han igentligen fått hos mig men men

nu är det du som har han<3 ciaow

2010-02-13 @ 21:54:26
Postat av: jodde=johanna

jo du? att kom ihåg..okejj jag vill bara ge dig ett tips! om du köper ett yngre marsvin, hona elr hane så kanske uno kommer bestämma om den lille. men om du köper en hane som är äldre så kan de bli bråk!

haha så är iaf djurmagazinets råd..ses!:)

2010-02-13 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0